20 Ocak 2013 Pazar

Hastanedeki İlk 1 Ayım :)

Hastanedeki ilk 1 ayım,benim en iyi zamanlarımdı diyebilirim.
Sürekli kan verilmesi dışında henüz bir tedavi uygulanmıyordu.
Bu yüzden normal bir insan gibiydim.
Fazla uzatmadan buyrun resimlere bakalım :)



23 Nisan İçin Bende Süslemelere Yardım Etmiştim :)
                  Sadece Meyve Ve Elma Suyu İle Beslenirdim :)
23 Nisan Gününden Görüntüler :)
( Boynuma fular olarak taktığım saç bandına dikkat ! :) )
Hastane Hallerim :)
Hastaneye Yattığım İlk Günden Arkadaş Olduğumuz Ceylan :)
                                            Doktor Benden Kan Alırken :)

Hastanedeki İlk 1 Ayım Böyleydi.
Bool Fotoğraflı Bir Yazı Oldu :)
Umarım Beğenmişsinizdir :)
Sağlıkla Kalalııım :)


4 yorum:

  1. Canım her şey çok güzel
    her paylaştığın yazı
    ve fotoğraflar..
    Allah şifanı versin ve bi daha hiç canın yanmasın..

    YanıtlaSil
  2. blogunu yeni keşfettim herşeyi harika anlatmışsın.
    umarım hemen sağlığına kavuşursun

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun cnm .fotoğrafların yazıların çok güzelll.kortizonu araştırıken senin bloğuna rastladım yazılarını okudum inş sağlığın günden güne iyiye gidiyordur cnm allah şifalar versin

    YanıtlaSil
  4. büyük geçmiş olsun seninle galiba aynı kaderi paylaşıyoruz :)
    tek farkımız sen yaşadıklarını insanlara ulaştırabiliyorsun benim zamanımda bilgisayar yaygın değildi :)

    YanıtlaSil