1 Ocak 2014 Çarşamba

2013-2014 Mutlu Yıllaaar :)

1 yılı daha geride bıraktık.
Bu 1 yıl kimisi için harikaydı,kimisi içinse hatırlamayı istemeyecek kadar kötü..
Benim bu yılım iki seçeneğin ortası oluyor galiba :)
Ne her yılımın böyle olmasını isteyecek kadar güzel,ne de hatırlamayı istemeyecek kadar kötüydü..
Bu yıl benim her şeye resti çektiğim,özgürce yaşadığım bir yıldı.
Yılın sonuna doğru her şey yine berbat bir hal alsada ruhum gün geçtikçe iyileşti yine..
Evet bu yılda sağlığıma kavuşamadım ama sağlığıma kavuşacağım.
Umut her daim var içimde.

Insanın parası olmayınca bir şekilde yaşamına devam edebilir,mutsuz olarakta yaşayabilir ama sağlık olmayınca olmuyor işte..
Çünkü sağlık yaşamımızın merkezinde.
2014 yılı için duam varsa oda sağlık işte.

Ben sağlık istiyorum,uyumlu bir ilik istiyorum vücudum onu kabul etsin iliğim artık çalışsın istiyorum.
Kısacası ben normal bir insan olmak istiyorum :)
Dualarım hastalar,yoksullar,mutsuzlar ve benden dua bekleyenlerle olsun inşallah.
Sizlerde dularıma Amin diyin olur mu ? :)
Musmutluu bir yıl geçirebilmek dileği ile..
Hoşçakalın :)
Sağlıkla kalalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder