28 Şubat 2013 Perşembe

Ve Ben Hala...

2010 yılının nisan ayında başlayan  bu zorlu sürece 2013 yılında hala hasta olarak devam ediyorum...
Güzel haberlerle dönmek isterdim.
İyilestim,acılarım bitti demek...
Ama öyle olmadı,iyilesemiyorum.
Olduğum o kadar tedaviden sonra umudum kalmamıştı.
Sürekli kan, ilaçlar,ağrı sızı derken yeni bir tedavi başlandı.
Öyle umutlandim,öyle mutlu oldumki aklıma iyilesecegim geldikçe içim kıpır kıpır oluyordu.
Ama bu tedavide işe yaramadı.
Öyle saçma bir bünyem, yapım varki hiç birşey kâr etmiyor.
Her seferinde yeniliyorum,düşüyorum.
Bır umutla ayağa kalkıyorum ve yine bir yenilgi.
Ilik nakline ihtiyacım var ama ilik bile bulunamıyor.
Bulunsa bile artık kaldirabilirmiyim kemoterapiyi bilmiyorum.
Öyle bir cikmazdayim ki,beynim cevabı bilinmeyen sorularla dolu.
Vucumda çıkan morluklar,tenimde beyazlık,dilimde Allah'ım ne olur başa donmesin herşey,içimde korku,  yuzumde sahte bir gulumseme.
Gulmeliyim sonuçta ben güçlüyüm degilmi ?
Alıştım yenilgilere...

20 yorum:

  1. Hey! "Alıştım yenilgilere" ne demek. Özge sen daha kaç yaşındasın da böyle cümleler kuruyorsun bakayım. Sen güçlüsün tabii, hatta çok güçlüsün. Bu blogu açman bile bu gücünü gösteriyor. Sen o hastalığı yeneceksin, sonra yine burada paylaşacaksın. Ve kutlayacağız! Anlaştık mı? Kendine çok iyi bak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve desteginiz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Blogunu yeni keşfettik biz de. Ve iyi ki de keşfetmişiz. Bu hastalığını yeneceğinden ben kendi adıma eminimm. İnanmann ve bu hastalığı yeneceğinden emin olman yeterli.. Hayatta herşey başımıza geliyor vee hepsinden kurtulmak yine de bizim eimizde. Bu laflar klişe belki ama bir o kadar da gerçek. Bir insan istedimi yenemeyeceği ve başaramayacağı birşey yoktur. Biz senin yanındayızz. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sagolun,sizin yorumunuz ve yazilan bütün yorumlar beni gercekten motive etti :)

      Sil
  3. Merhaba.
    Biliyorum ne yazsam belki acına derman olamıyacağım yine de yazmak istedim. Umarım bir gün iyleşirsin ki ne kadar seni tanımasam da inan iyleşmeni en içten dileklerimle istiyorum. Elbette ki çok güçlüsün :) Ne kadar tanışmamış olsak da seni düşünen insanlar var , umarım ilik nakli olursun :) ben inanıyorum ki vücudunda senin kadar güçlüdür bunu da atlatıp sahte gülmeler yerine en içten kahkahalarını duyarız , mutlu anıları yazarsın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz,dualariniz icin cok tesekkur ederim. insallah güzel gunlerimi yazacagim gunlerde gelecek :)

      Sil
  4. Merhaba.
    Biliyorum ne yazsam belki acına derman olamıyacağım yine de yazmak istedim. Umarım bir gün iyleşirsin ki ne kadar seni tanımasam da inan iyleşmeni en içten dileklerimle istiyorum. Elbette ki çok güçlüsün :) Ne kadar tanışmamış olsak da seni düşünen insanlar var , umarım ilik nakli olursun :) ben inanıyorum ki vücudunda senin kadar güçlüdür bunu da atlatıp sahte gülmeler yerine en içten kahkahalarını duyarız , mutlu anıları yazarsın ...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ismini bilmiyorum. O yuzden sana isimsiz kahraman demek istiyorum. Yenilgiye alisirsan yenilirsin. Ayni surecten kardesim de gecti yasama sansinin %3 oldugu soylendi. Zayifliktan bile gucsuz duruma geldi. Sancili surec. Senin icin en zor ama sevenler icin daha zor. Ancak bu isin en buyuk yaninin temizlik ve en onemlisi moralden geldigini biliyorsun. Bu senin sinavin. Bu yazilar karamsar olmamali. Kardesim su an iyi.Saclari uzun. Senin de cok uzun olacak. Sen de yasayacaksin kahraman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adım Özge :) Sagolun, insallah bende yenecegim :)

      Sil
  6. Babam akciğer kanseriydi. En sevdiğim yazar Charles Bukowski Lösemiden dolayı öldü. Bunu çok sonraları öğrenmiştim ve üzülmüştüm. Sevgilim yaklaşık iki yıldır Lösemi hastası. Senin acını senin gibi kendi bedenimde hissedemesemde inan seni çok iyi anlıyorum.Yaşadığın bütün olumsuz şeyleri sevgilimden dolayı iyi biliyorum. Bence direnmelisin. Yakınen tanıdığım iki iyileşmiş eski Lösemi hastası insan var bildiğim. Umarım bu örnek umut olur sana.
    Cem Kaçar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim sevgilinizede şifa verir insallah.
      Şans iste onlar iyilesmis hemen. Bende iyilesirim insallah :)

      Sil
  7. Kuzucum merhaba.Böyle şeyler deme ya ne kurtulmaz denilen insanlar kurtuluyor ne yaşlı insanlar kurtuluyor.Sen daha genceciksin vücudun bunu kaldırabilir yeter ki sen iste!! Lösemisin değil mi? Bunun tedavisi en azından 3 yıl zaten kuzum ben bundan sonra iyileşmeye gideceğine inanıyorum. Minimum süreyi aştın çünkü artık güzel günler seni bekliyor:) Biz hep burda senin yanındayız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah :) Cook tesekkurler desteginiz için çok mutlu oldum :)

      Sil
  8. O illeti yendiğinde hep beraber toplanıp bir yerlerde çayımızı yudumlayacağız tamam mı? Biz buradayız, arkandayız :) Öpüldün kocaman şeker kız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sagolun insallah o günler gelecek :)

      Sil
  9. Merhaba!

    Çok az şey söylendiğinde bazen, çok içe işler. Ne çok şey söylebileceğim, ne de az ve öz konuşacağım sanırım... İkisinin ortasında bir şey.

    Gülmek ve ağlamak arası gibi... Ne zaman güler, ne zaman ağlarız ki?! Kimse ağlamasın desem fazla ütopik mi olurdu?! Olsun yine de, sen ağlama.

    Güzel günlere,

    Sevgi ile,
    Luna.

    YanıtlaSil
  10. çook geçmiş olsun, alıştım yenilgilere diyerek motiveni düşürme,hepimizin sınav soruları farklı, hayat sana kopya çekme ihtimali bırakmamış olabiilir ama bu son deil, çalışarak geçilir her sınav, biraz sabır biraz enerji bizler yanındayız ne kadar yardımcı olabiilirz seni ne derece anlarız bilinmez ama yanında olan insanların desteğiyle daha da güç al, yenik düşmek yok.

    YanıtlaSil
  11. Güzel günler görülecek, güzel günler ; umutla sarılınan,sabahında yürek ferahlığı barındıran güzel günler ; sabır ve sebat biraz . Yüreğin ve aklın aşacak kelimeleri ve şimdi yazması hayal olanları yaşayan olacaksın,dilerim. Dileyelim, sen hep daha iyiye git, daha iyiyi görelim biz de bu küçük yorum ekranından.

    Umutla,sevgiyle,saygıyla kal turuncu şeker :)

    YanıtlaSil
  12. "Allah dağına göre kar verir." derler kuzucum. Kimsenin yükü, onun kaldıramayacağı ağırlıkta değildir; yeter ki kaldırabileceğine inansın kişi. Ben şu dakikadan itibaren dualarıma seni de ekledim. İnşallah tez saatte aranan ilik bulunur ve sağlığına kavuşursun. O kadar temiz ve naif bir yüzün var ki; kalbinin güzelliği resmen yüzüne vurmuş! Ben ve daha nice blogger arkadaşlarım, senin bloğuna yorum yazmaktan mutluluk duyacağız o güzel yazılarını okudukça. Sen yeter ki pes etme, kendine ve hastalığı alt edeceğine inan minnağım :)))

    YanıtlaSil
  13. özge herşey ama herşeye rağmen inadına gülümseyelim mi hayata sevgimle

    YanıtlaSil