13 Mart 2014 Perşembe

Kortizon Ödemi Vücuttan Nasıl Atılır ? -2

Herkese merhaba :)
Öncelikle bu konuyla ilgilenenler fakat ilk  ''Kortizon Ödemi Vücuttan Nasıl Atılır ?'' adlı yazımı okumamış olanları oraya davet ediyorum.

Bir ara ödem benim muzdarip olduğum bir konuydu.
Gördüğüm kadarıyla bir çok kişi bu konudan dert yanıyor ve çözümler arıyor.
Buna bende dahil olmak üzere çoğu kişi kısa yoldan ödemi atmak istiyor.
İşte burada  tecrübelerimle sabitlenmiş fikirlerim devreye giriyor.
Bildiğiniz gibi kortizon özellikle yüzde daha çok ödem yapıyor.
Aydede yüzü adlı bir görünüm oluşuyor yüzde.
Yüzdeki bu ödemi ise terlemekle kolayca atabiliyoruz aslında.
Çok sık olmasa da hafta 1 veya 2 kez kaynayan suyun buharına yüzümüzü tutarsak yüzümüz terliyor ve o bölgedeki ödemler atılmış oluyor.
Ama yüzünüzü buhara çok yakın mesafeden tutmamaya özen gösterin.Çünkü buhar yakıcı ve can acıtıcı olabiliyor.
Farklı bir yöntem olarak da kaynamış suyu geniş bir kaba döküp içine okaliptüs yağından istediğiniz miktarda döküp,bir örtüyü sıcak suyun olduğu kabıda içine alarak üzerinize örterek hem nefesinizi açmış olup hemde yüzünüzü terletebilirsiniz.
Terlemek aslında vücuttaki her yerin ödemini atmasını sağlıyor.Bu yüzden bol bol spor yapmakta aslında ödemi atar.
Yakın zamanda kendi öncesi ve sonrası fotoğraflarımı koyacağım ve bu şekilde sizlerde ödemi nasıl kolayca atmış olduğumu göreceksiniz.
Umarım bu bilgiler sizinde işinize yarar ve ödemi kolayca atabilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..

Sevgilerimle..
Özge

4 yorum:

  1. Merhaba oncelikle yasadiklariniza ragmen guclu olusunuz bana gercekten ilham veriyor konuya geleyim ben 14 yasindayim ve 2-3 yil once yuksek dozda kortizon tedavisi gordum hastaligim oyle normal hastalik gibi degil grip gibi ne zaman hasta olacagim belli olmuyor.kesildigi zaman atak yapabiliyor2-3 yil ara ara kulanip kesildi ama yuzumdeki sislik maalesef inmedi kullandiktan 5-6 ay sonra iner dediler fakat inmedi lakin simdi tekrar baskadik son 1 ay icersinde yuksek doz aldim ve galiba diyete uymadim suan 2 adet kullaniyorum.hemen inmesini bekliyemem ama eli kolu bagli.durmaktaa istemiyorum.tesekkurler ve herkese acil sifalar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende 14 yşındayım ve kortizon kullanıyorum allah yardımcınız olsun :( liseye başlayacağım ve ilk defa gideceğim bir okula böyle tombul bir yüzle başlamak beni çok üzüyor

      Sil
    2. Hiç bir şey yapmadan şişliğin inmesini beklemeyin iner kendiliğinden ama zaman alır.Spor ve diyet yapın.Bol sıcak su için. Lütfen mutsuz,umutsuz olmayın.Dış görünüşe insan ister istemez önem veriyor bu yüzden çabalayın.Ben kilo yapan bir iğne vurulmama rağmen verebildiysem sizde vereceksiniz.Facebooktan benimle iletişeme geçerseniz daha ayrıntılı konuşabilirz.

      Sil
  2. 15 yaşındayım 2 yıl önce kortizon tedvisi görmüştüm iştahım eskiden hiç yoktu kortizona başlayınca biredn açıldı ve tedavi bittikten sonra da iştahım devam etti kendimi tutabiliyorum günde 2 litre suyumu içiyorum aynı zamanda spor da yapıyorum ama gitmiyor

    YanıtlaSil