21 Ocak 2016 Perşembe

Yazmak istedim,şimdi..

Yazmak istedim sadece.
Şimdi,bu saatte..
Ne kadarda uzun zaman olmuş buraya yazmayalı.
Hatta uğramayalı.
Özlemişimde açıkçası.
Yazıyorum öyle ama ne yazacağım onu bilmiyorum.
Yazacak şeyin olmamasından değil,yazacak şey çokta yazacak güç yok bende..
Ve ben bu gücü ömrümün sonuna dek bulamayacağım.
Yazmak için hatırlamayı istemiyorum pek.
Gerçi hiç unutmadım ama bilirsiniz beni ayrıntılı yazarım her şeyi.
Ayrıntılı yazıpta acıları birebir hatırlamaya gerek varmı ki ?
Şimdi düşünüyorsunuz bu kız ne acısı çektiki böyle ?
Ahh ahh neler çekti , çok çekti ve hala çekiyor.
İyi geceler pek sevgili bloğum,özlemişim seni..
Gündüz giderelim özlemi..

2 yorum:

  1. Merhaba, seni çok iyi anlıyorum...

    Tesadüfen denk geldim bloğuna. Ben de 5 yıldır sarkoidoz hastasıyım. 27 yaşındayım. Akciğerlerimde fibrotik çekilmeler var. İlaçlar yüzünden osteoporoz var...

    İnşallah iyileşirsin. Tanımasam da seni senin için dua ediyorum.

    Bir gün daha iyi bir dünyada yeniden hayat bulmak ümidiyle...

    YanıtlaSil
  2. Gözumde dogustan toksoplazma yani parazit var 16 yasindayim bulanik goruyorum ve gozum arada agriyor kortizon kullaniyorum gecen senede bu hastaligim oldu o zmanda kullanmistim.

    Hepimize Allah şifa versin hayatta en onemli şey para degil sağlik!

    YanıtlaSil